Ssraa seninle günümüz aynı ve ne tesadüf ki benimde bugün kontrolüm vardı aynı hayal kırıklığını bende yaşadım .. o kadar hareketli ben sıfır açıklık lafını duyunca son geçirdim. Gram bir şey yapasım yok , allahtan bebeğim daha bekleyebilir durumda biz 41 leri görürüz gibi 😔