Doktordan geliyorum 0 sancı 0 açıklık :)
pazartesi 40 oluyoruz o güne kadar gelmezse sabahtan gel yatış vereceğim dedi. Anladığım kadarıyla suni verecek? Korkmaya başladım asla korkmayan ben :) böyle hayal etmemiştim çok üzüldüm :) açıklık bile yok o kadar temizliği boşa mı yaptım😩 bugün muayene oldum belki tetikler de sancım başlar inşallah. Suniden korkuyorum ve doktorum 40ı geçirmeyecek anlaşılan. Beni neler bekliyor? Ne yapabilirim dedim doktora yürüyüş başka bi şey yok dedi. Ona da dikkat et sen düz yolda yürüyemiyorsun dedi(merdivenden düştüm 36.haftamda) o sebepten. Otur bekle dedi 🤷🏻♀️