pasaninannesi48 Spinal igneden sonra mi takiliyo sonda :) allah anali babali büyütsun bebisini hayirli olsun. Bizimde 2 hafta sonra sezaryan olacak istege bagli. Korkmuyorum ama tedirginim diyelim . Canim tatli degildir. Aci esigim de yüksek
Gulayduru pasaninannesi48 benimkini ignefen once takcaklardi ben doktorumdsn rica ettik ameliyanede takarmisiniz diye igneden sonra takti ama cikarirkende bisey hissetmedim zaten
Gulayduru Htc70 tesekur ederim hic bisey kolay degil ama bebislerimiz icin deger sende saglicakla kucagina al bebisini
Aytaczehra Gulayduru sonda nasil nereye takiliyo benimde bir hafta sonra sezeryanik var zorunlu cok korkuyoruum😑
Sedazkn Sağlıkla huzurla büyütün bebeğinizi inşallah. Bende yarın sabah 9da kavuşacağım inşallah spinal sezaryenle kızıma nasıl olacak nasıl bitecek kafamda binbir türlü şey ama yazdıklarınız biraz içimi rahatlattı çünkü deli gibi korkuyorum
Gulayduru Sedazkn hic korkulcak gibi degil bende aglamistim bile yapamicam diye zatwn igneyi yapinca uyusuyosun sonrasi hemen bitiyo anlamiyosun bile
EdaKartal Gulayduru hayırlı olsun 🤗 karnına bastırdılar mı bastırdıysalar çok mu acıdı bide iğne acıttı mı
Gulayduru EdaKartal yani biraz bagirdim acisina ama 5 dk is zat2n noemal dogumda ikinip bagiriyosun oyle dusun ama bu 5 dk bide igne sinek isirigi hini hic acimiyo desem yeri
Gulayduru Aytaczehra hic korkma igmeyi yapfiktan sonra iste sonda takilmasi ciktiginda hic hissetmiyosun acimiyo
Dudus Gizem0107 bende tam bilmiyorum epidural normal doğumda çok kullanılıyo spinal sezeryanda arasında pek fark yok ikiside acı hissini kaldırıyo ortadan bnce