Gulayduru ayy çok şey merk edyrm aslnda inşAllah bnde sezeryan düşünyrm kısmetse hayırlısı olsn öncelkle 🤗🤗😀. İnşAllah bnde sağ salm doğm yaparım kızımı kucağıma alırım😍🙏🙏🙏. Annem bnm yanımda hastanede dahil 1 hafta kalıcak bn öyle istedm yani kendime ne kdr zamnda gelirim işlerimi yapabilirm az azda olsa yani bebeğimle ne zmn ilgilenebilirm? Dikişler çok ağrı sızı oluyomu? Rahatsız ediyomu ? Kilo durumu nasıl ? Göbek kalma olayı faaln oluyomu? Tavsiye edermisn? Sütün hemen geliyomu? Tşkrler şimdidrn