Ne çok insan varmış bizim gibi düşünen içim rahatladı valla herkes özellikle anneler bisey söyleyecek diye çok ses çıkarmadığımiz ama yapmayı da düşünmediğimiz bir şeydi bizim de oda kendi evimiz odamız da var ama eşimin ailesi şehir dışında yasıyor kalmalı misafirimiz olduğu zaman o o dayı kullanıyoruz ki bu çok büyük bi rahatlık bende o odayı uzun ca bi süre bozmayı planlamıyorum yatak yani iş görüyormuş arkadaşım çok memnun beraber uyucaz kızımla 🧡 zamanı gelince ayırırım yatakları 😍