Bende ebebekten indirimden 80*120 standart Beşik aldım. İki yaşa kadar kullanılabiliryormuş. Bide üç kapılı minik bi dolapçık: ) aldım. Çünkü odam yok. Yatağımın yanına beşiği, diğer odadaki gardrobumun karşısınada dolapçığı koydum. Kiracıysan o kadar parayı odaya süse vermek mantıksız. Allah hepimizi ev sahibi yapsında evimize yapalım odamızı 🥰💃🏼