39+3 henüz hiç belirti yok.
Beyaz sümüksü akıntı geldi, nişan sanmıştım ama sizlerde de aynı şey var sanırım ve nişan değil diyorsunuz 🤔
Son muayenede doktor spekulumla kontrol etti bebeğin kafası yerleşmiş. Rahim ağzım incelmiş 1,5 cm olmuş. Ama açılmam yokmuş. 😞