Merve1995 Pinpin ben de bugün ilk kez çatı muayenesi oldum , ve tam bir hayal kırıklığı sıfır açıklık 😔😔 nasıl dogucak bu bebekler ya 😔
MelekGuleryuz 2 cm açılman var dedi dün doktorum yalancı sancılar girdi etti. Bugün tık yok bilmiyorum ne zaman gelecek beyfendi 🤭😀
Pinpin MelekGuleryuz yine hafif sancın varmış açılman varmış canım ne güzel bende hiçbir belirti yok ne sancı ne açılma böyle beklemek daha zor ya bizimkininde pek gelmeye niyeti yok ama bekliyoruz☺️
Eesmaaanur Pinpin benim de öyle. Ne açılma ne sancı. Ne zaman gelecek bu çocuklar beklemek çok sıkıcı. 😌😌
Pinpin Merve1995 bende geçen hafta olmuştum çatı muayenesi bende de açıklık yoktu ah bilsemmm benden sonra olanlar bile doğurdu ben sıcaklarda mahvoldum 😑😑
Omuselisa Bende 39+5 sancı açılma hiçbişey yok😩 bi saat kadar önce çok az jöle gibi kıvamlı şeffaf akıntı geldi. Nişanmı emin olamıyorum. Geriside gelmedi zaten😞
ayseozbek Omuselisa bugün açıklık kontrolü yaptı da doktor bendende aynı şey geldi baktı sonra bende muayne bittikten sonra sildim öyle akıntı geldi. Sordum normal akıntı dedi
Deryarslan Omuselisa o akıntı canım benden baya bir geldi çatı muayenesinden sonra 🙁doktorun eli bembeyazdi🙈
hllcn1 Bu Haziran ayının bebişleri neyi bekliyorsa 🤭😂😂 39+6 ha geldi ha gelecek sancılar geçmeyen ağrılar sıcaktan bunalan analar daha doğurmadın mı diyen insanlar.. psikolojim alt üst 🤕
Pinpin hllcn1 aynen ya bana da hala doğurmadın mı deyip duruyorlar ama bizim elimizde olan bir şey yokki malesef 😀😀
Zeymen Cansn aynı durumdayız sanırım cuma bende suni sancı ile denicez olmassa sezeryan :( sağlıcakla gelsinler inşallah🙏