dilekgkhn Kızlar tekrar merhaba. Adetim 4 gundur gecıktı test yapsam negatıf cıkarsa napcam adetlerim ck duzenlıdır canı sag olsun hıc sasmaz ama bu sefer gelmedı. Cok halsızım kist yoktur dımı ?
Musel dilekgkhn bende klomen ve çatlatma iğnesi kullandım ve benimde adetim 4 gün gecikmişti ama malesef yoktu sen yinede test yap varsa belli olur zaten
Kubra_ali dilekgkhn benimde öyleydi bugün 3.gun geçti test yaptım negatif gözüm ikinci çizgide aceba değişirmi diye ve hala olmadim😑
BirVeraAnnesi35 dilekgkhn canım korkunun ecele faydası yok deyip test yap derim benimde 5 gün geçmişti ama adet düzensizliğim olduğu için hiç aklıma gelmemişti hamile olmak eşim ısrar etti gitti aldı bnde yaptım çift çıktı ama negatife de hazırlıklıydım hayırlısı diyip yap bence ben sonra neden bekledim ki 5 gün dedim😊
SevincDeniz1 dilekgkhn Canim benim de öyledir cok duzunli ama benimde bebek düşündüğüm ilk ay 5 gün gecikti ve bu hiç olmamıştı test yaptigimda negatif çıktı
Gizem_miros dilekgkhn kiz 5 tlye var gebelik testi onlarin suyumu cikti 90 milyon verdin allah seni ne etmeye 😂😂😂
Ay-Bek dilekgkhn Bence hiç bekleme yapmalısın şimdi. Ben duramam yerimde meraktan. Bir de erken gebelik testi almışsın. Ben adetime 6 gün varken yapmıştım çıkmıştı.
dilekgkhn SevincDeniz1 adetım bıttıgınden berı her ıkı gunde bır ılıskı yasadık esımle hıc durmadan olmazsa artk kesın bısey var dıcem doktora gidicem
Kadirvemalik dilekgkhn adet takip uygulaması indie canım çok güzel bi uygulama. Yumurtlama dönemin de ilişkiye gir. Ve ilişki bittikten sonra kusura bakma biraz açık yazcam. Ilişki esnasında kalçanın altına sırt bölgene yani. Bi yastik koy esin tamamen olduktan sonra sen öyle kal 20 dakika bu yöntem ile arkadaşım hamile kaldı 🤗😃
Kadirvemalik Canım 90 tl ye ne gerek vardı allahini seversen. 😃 saglik ocagina bile gidip kan versen hemen belli olur. 4 gun cok cok erken o testte çıkar mı ? Kan vermen en güzeli bence . Rabbim kucağını boş bırakmasın. Senin ve tüm isteyenlerin 🙏
dilekgkhn Kadirvemalik ben her ılıskıden sonra onu yaptım her ıkı gune yaptık ılıskı yunurtlamayı bıle beklemeden o derece 🤦🏻♀️
dilekgkhn Gizem_miros ama en ucuzu burda 8 euro yanı 50 lira yapıo onu alacagıma erkenı alayım dedım napımmm ılk bebk bekleyısım ya sımdıden basladım kıyamamaya😅