Sulee123 Mrh 869 gram bebek agırlıgı doktorumuz az dedi 1 hafta sonra tekrar bakacağız eğer bu şekilde olursa Kanuni göndereceğim dedi sizin nasıldı bu haftada çok mu düşük çok kafam karıştı çokda dikkat ediyorum😢
Sulee123 Muallimehanim sevgitekes Kadriye4567 Ayckntmt evet zayıf biraz dedi şimdiye kadar çok iyi kilosu hatta önde diyordu acaba diyorum beklediği artışı mı göremedi çok kafam karıştı ne yiyeyim ne yaoayım
esmaynyl Sulee123 benim de 25+5 bugün kilosu 720 gr boyu 32 cm doktor bana gayet normal dedi . Bence başka bi doktora gidin isterseniz
Askkokuluyavrum Sulee123 bence de gayet iyi kilosu canim doktorun ne bekliyordu acaba 😬😬 önde olur sorun geri de olur sorun tam uyumlu olur sorun ben anlamadim 🤔 bence hic biseyi yok gayet iyi
Askkokuluyavrum Sulee123 Benim kızım 27+0 da 1600 gram çıktı 3 hafta önde gidiyor ne yazık ki bu büyük bi sorun yaratabilir ama sanmıyorum seninki çok çok normal 🙃🙃🙃
RabiaMm Sulee123 25 haftalıkken 786 gramdı ve normal tam haftasına göre dedi doktor ama bence seninki de normal gibi duruyor ama bilemedim
Tugbaklc-4 Sulee123 her bebek haftasına göre aynı kiloda olmak zorunda değil ki önemli olan sağlığı iyi mi bence hiç kafana takma ben 24 haftalığım bebeğimin sadece bir kere kilosunu söyledi doktor daha da hiç üstelemedim sorma gereği bile duymadım önemli olan sağlık
Askkokuluyavrum FatmanurCo ah bi bilsem 😬😬 çocugumaa sisko dedilerr küstü herkesciklerree turp gibi gelcek Allah’ın izniyle ay pardon tosun gibi 😂 hemideee kiiiiizzzz 🦄🦄🦄
Askkokuluyavrum FatmanurCo canim o biraz da bünye ile alakalı benimki de ne yesem kabul ediyo galiba ben anlamadim 😔 insAllah bir sağlık sorunu olmasında hepsi doğup buyur Rabbim omur verdiyse
Askkokuluyavrum Sulee123 canim sut yoğurt yumurta yanı özellikle bişe yemiyorum İnan ki meyve yiyorum ama çok ileri de benimki de umudum 30 dan sonra haftasıyla uyumlu hale gelmesi 😔 sağlıklı olsunlar da gerisi hic mühim değil
Hapyymommerve Sulee123 Bende 26 haftalığım dün ultrasona girdim 830 gr dedi ve çok iyi herşey yolunda dedi, doktorum çok iyi bir doktor bence senin bebişin kilosu da kesinlikle normal hiç kafana takılacak bişey yok canım için rahat olsun.
Sulee123 Hapyymommerve değerleri olarak da düşük yani mesela boy kafa cevresi karın vs 5 gün geriden geliyor sorun değil ama takiplemeliyiz haftaya tekrar gel dedi
Cennet_30 Mirayyy77 ben dün gittim 25₺4 de 870 gr dedi geçen haftalar daha çok alıyordu şimdi az gibi geldi bana ama doktor normal dedi
Sulee123 Adisimmm devlet ama değerler olarak bir hafta geriden geliyor yani 26+5 im ama 25+5 genelde değerleri 😪