Esenn1 3bebe1anne_2021 Bende ilk gittiğimde 4,5 haftalık falandım doktor kese var ama bebek çok küçük olduğu için görünmüyor 10 gün sonra gel bakalım demişti ve 10 gün sonra bebeği görmüştük normal yani canım biraz büyümesi lazım görünmesi için 😊
Eslem19 3bebe1anne_2021 ne salak doktor 5 haftaliksin daha ya 😐 benim kese 7 haftalikken gorundu bebegi demedi bile daha erken cnm