Melike35 kuzum bide bana kızma ama internet diye bişe var aç araştır bak korkma en ufak şeye çevreye yaygara vermeyin ben ilk yerleşme kanamasını gördüğüm de eşime dedim sonra interneti açtım araştırdım aşırı kanama olmadığı sürece kahverengi leke olabilirmiş yani herşeyi çok evham yapmayın bakim ben burda 1-2 posta girdim valla 3 gün uyuyamadım kendi kendinizi korkutmayın herşeyin bi zamanı var ben ilk kalp atışlarını duymak için ramazan bayramının arifesine denk gelmeseydi 6 haftalık hamileyken gidecektik ama evime geldim bayram dönüşü sabah hastaneye gitti normalde doktorun dediği 8+3 olması gereken haftada yumurta geç döllenmiş olabilir dediği için 7+3 dedi ve öyle kalp atışlarını dinledik kafanı takma 7.haftada ve sonra ki haftalar da kalp atışlarını duymazsan ondan sonra panik yap çünkü o normal değildir zaten