Adetleriniz gecikiyorSa sizi hamileliğe hazırlıyodur hep öyle derler inşallah en kısa zamanda hayırla sonuçlanır. Benimde önce düzensizleşti Bi ay hiç olmadım testler negatif 🤷🏻♀️ ertesi ay tam günümde oldum Sonraki ay hamile kalmışım. Kafaya takmayıp akışına bırakın verende alanda Rabbim neyi nasip ettiyse en güzeli odur deyip tevekkül etmek gerek nezaman uygun olursa ozaman oluyo zaten Rabbim gününü saatini çok iyi ayarlıyor