Musel bende 2 kere kullandim iğne ama sonuc yine hüsran . Birde her seferinde doktorumuz olacak olcak diye bizi baya bi umutlandiriyor . Ne kadr cok umutlanirsam o ladr cok husran uzuntu yasiyoruz. Bende oyle istiyorum aslinda akisina birakmak cunku oldu olacak derken her ay stres yasiyorz ve buda hamile kalmmi engelliyor. Hakkimizda hayirlisi olsun . Ama gönül ister ki en kisa zamnda hamile kalmak