Seda05 Zeynepzeze ben oldum çok terledim eve geldim girdim. Bişey olmuyorki. İlkokula giderkenki o aşı olduktan sonra banyoya girme demeleri karıştırmış heralde 😊😊
Eceyavuz Zeynepzeze bende gecen hafta oldum hemşire 1 gün duş alma yeterli dedi bence 1 günden sonra birşey olmaz