Zeynepzeze Dün yapıldı bir kaç gün duş alma dedi ebe ama çok bunaldım zaten sıcak. Alsam ne olur bir gün geçmiş oluyor ?
EAK Zeynepzeze ben dün oödum aşı canım.dün gece ve bu sabah duş aldım.Biraz sonra da havuza gireceğim.Ebeye sordum duş falan girebilirsin dedi.
Leyliiii Zeynepzeze Bişey olmuyo Canım sadece dikkat et üşümesin o kolun onun dışında bir sakınca olmadı bende üşütünce 2. Aşımda çok ağrıdı ve şişti sen buna dikkat et yeterli 😘😘
Peony Bu sabah oldum ben de. Öyle bir şey demedi hemşire, sadece çok ağrırsa ne yapmam gerektiğini söyledi ama herhangi bir ağrı filan da yok. 🙏🏻
Esenn1 Zeynepzeze Bana sadece bugün duş alma dediler birkaç gün biraz abartılı olmuş hele bu sıcaklarda... bence yapabilirsin sorun olmaz olmadı orayı bi bezle falan sar ıslanmasın
Zeynepzeze Esenn1 Evet bir kaç gün nasıl olacaksa bu hava da. O kadar kişi almış bir şey olmamış olmuyor demek ki
Mlssa Zeynepzeze Ben sordum hiç öyle bişey söylemediler canım🤷🏻♀️ Direk duşumu aldım 2 dozda da..Bilemedm smdi🤷🏻♀️