Zhrasag çok iyi anlıyorum.O ara hayat bir zindan oluyor ve insana hiç geçmeyecek gibi geliyor.Doğuma kadar geçmez bu diyordum ben de 😅 Bir gün Seferihisar Pazarı’na gittik.Orada da yiyecek tezgahları muhteşemdir.Aman Allah’ım o en güzel kokular beni perişan etti,tezgahların üstüne kusmamak için kendimi zor tuttum.😂Tüp bebek gebesiyim ben.O ara hamile olduğuma bile sevinemedim.Normal bulantı gibi değil yani.Hayattan soğutuyor.Neyse diyeceğim yalnız değilsin.Güzel günler gelecek.O zamana kadar çubuk krakere devam yaa sabır 😅