Arkadaşlar 6+6 oldum, ve dehşet derecede midem bulanıyor, önceden kusamıyodum, şimdi ne yesem anında çıkarıyorum, yemekten tiksiniyorum, yemek görmek bile midemi bulandırıyor, ne yapabilirim, bebek de beslenemiyor bu şekilde, doktorum metpamid verdi, o da Bi iki saat geçiriyor sonra tekrar başlıyor, bazıları kullanma diyor, zararlı mı sizce?