Cansu37 folik asidin ilk 3 ay bebek gelisiminde cok onemli oldugunu soyluyor doktorlar ama icmemek de cok buyuk sıkıntı yaratır mı bilemiyorum, istersen bir doktoruna sorabilirsin. O daha dogru yonlendirir. Ben yillardir ilac kullanmaya cok alisik biri oldugum icin genelde unutmuyorum, ama alisik olmayana hatirlamak zordur. Sen de her gun ayni saatte almaya dikkat etsen belki unutmamis olursun? Zaten 3 ay kullandirtiyor doktorlar sonra kesiyorlar bildigim kadariyla baska vitamin takviyelerine geciyorlar