Bende tam 37+5 günlüğüm bebeğim 1 hafta önce doğum pozisyonuna girmişti bugün kontrele gittim poposu assagida dedi doktor ins döner biraz ona üzüldüm normal istiyorum tabi rabbim nasip ederse bi sıkıntı olmazsa kabizlik olayı değil bendede afedersiniz ishal var ve bnde ilk bebeğime hamileyim ins heycan ve korku var nezmn gelcek diye sabırsızlıkla bekliyorum.