Minigim_34 Kızlar 27 haftalık olduk kabızlık sorunum var kayısı yiyorum ac karnına ilaç içiyorum fayda etmedi bildiğiniz bir yöntem varmı tuvalette çıkamıyorum karnım davul gibi şiş
Hll Minigim_34 bende şurada bekleyeyim☺️Denemedigim yöntem kalmadı her tavsiyeye uydum ama halaa kabızım😒18+5 haftalgm bende
DemetDigesu Minigim_34 muz asırı kabızlık yapıyor ben bıraktım ıkı gundur normal cıkıyorum süt ıcmek bana ıı gelıyor mesela
Aysegullllll Minigim_34 sabahları aç karnına kuru incir tavsiye ederim 3 4 tane ye canım üstüne suyunu da iç bende de aynı sıkıntı vardı maşallah şimdi hicbir sıkıntı yok
Adves Minigim_34 Kan ilaci kullaniyorsan oda yapiyor canim kayisi elma kurusu gibi urunlerin hoşafini yap ic insallah gecer canim
Yesimeliz Hll al benden de o kadar kafalari yicem kac gun oldu bekunis icicem artik bu aksam bi tane catlicam yoksa 18+3 um
berguzar1987 Canım siyah kuru erik ye bir avuç su iç üstüne ve Zeytinyağlı doğal bir sabun varsa bir parça diril gibi makattan içeri ittir 20 dk ya lavabosasın
AzraCaglar Minigim_34 Valla canım bende aynı problemi yaşadım. Her yolu denedim. Ne dedilerse yaptım. İlaç bile kullandım fayda etmedi. En sonunda soktorumu aradım acile git lavman yapsınlar dedi. Sonrada kabız edecek birşey yeme dedi. Ancak öyle düzeldi. Lavmanın bi zararı olmuyo bebeğe rahat ol
Ftmemne Minigim_34 ben her sabah aç karnına sıcağa yakın ballı limonlu su ile buldum çareyi. Tavsiye ederim ben çok çektim. Afedersiniz taşlaşıyordu o derece. Düzenli için faydasını göreceksini
ikicocuklubiranne Ftmemne benim doktorumda o ilacı verdi 😐 faydasını görmediğim için iki gün kullanıp bıraktım daha kötü yaptı beni
AzraCaglar Minigim_34 Haa birde müsil tarzı ilaç falan içeyim mi dedim doktora hayır kesinlikle içme çok tehlikeli dedi. Verdiği ilaç sadece Dufalac diye bi ilaçtı. Bağırsak düzenleyiciymiş ve hamileler kullanabiliyormuş ama o bile fayda etmedi. En son lavman yapmak zorunda kaldım
Yesimeliz AzraCaglar lavman daha tehlikeli canim dogumu baslatabilme ozelligi var. Doktorun bunu neden soylemedi ilginc. Bu doktorlari ben annayamiyorm ben yogun bakim hemsiresiyim.
AzraCaglar Yesimeliz Hamileliğimin ilk aylarıydı zaten. Ondan dolayı önermiş olabilir. Valla bilmiyorum neden önerdiğini ama büyük tuvaletimi yapabilmem için sürekli ıkınmak zorunda kalıyordum, o da zararlı aslında bebeğe. Zaten doktorumu da değiştirdim😂
begushhhhh Sabah aç karnına sarı elma yiyorum tatlı olanlardan akşam 1,5 yemek kaşığı saf zeytinyağı içiyorum yatmadan düzene girdi tavsiye ederim 👍