Kubra6095 hahahhaha canim aslinda anne doydugu kadar yese yeter diyor butun doktorlar tabii vitamin besin degeri olarak zengin yiyecekleri yemeye özen göstermek yetiyo iki canliyim diye abanmayin diyorlar 😂 yani bol yeşillikli bir tabak salata ye şişir karnini, pogaca borek kek tatli yeme onun yerine. Hem yavrucaga daha iyi hem senin icinde. Gerci bi emzirmede anne 500 kalori yakiyormuş ama süte guvenipte salmamak lazim herkesin vucudu bir degil o yumusayan etleri sıklaştirmak icin cok ter dökmek gerekebilir. Her zaman kendimizi de ihmal etmeyelim evde bizi begensin istedigimiz bir erkekte var 😍