Benimminikim ayseozbek gözlem altında olacaksın dediği hastaneye erken gidersen nst ye bağlanırsın açıklığını kontrol edip suni sancı vereceklerdir kendi sancın daha acısız evde kalıp önerilerime uymanı tavsiye ederim bebek öyle hemen gelmiyor😊
ayseozbek Benimminikim evett haklısınız... Sancılar sıklasmadan gitmemem gerektiğini çok iyi anladım 😓😓