38+4 haftalık olduk. Bugün sabah nst de düzenli sancılarım cıktı , dr açıklığıma baktı 2 cm olmuş. Hemen yatış yapıldı. Daha sonra tekrar nst çekildi. Acilmam sabitti. Ve çıkışımı yaptılar. Evde çek sancini dediler. Sancim çok sık geliyor. Acaba ne zaman gitmeli 😔