Bende 2hafta önce girdim. Ama bebeğim ne kadar çikolatada yesem yürüsemde bağdaşını bozmadı.Geçen hafta tekrar gittim. Bağdaş kurmayı çok sevdi sanırım. Yine keyfinden ödün vermedi. 50 dakika boyunca muayenede kaldım. Doktor muayene ederken ben bir yandan çikolata yedim🤦♀️ neyseki bir ara bacaklarını uzattıda muayeneyi tamamlamış olduk😊 tok olarak gidilmesi gerekiyor sanırım. Ama benim kızıma aç tok hiç fark etmedi. Karnım ağrıyana kadar çikolata yedim meyve suyu içtim ama yok. Çocuk napsın ana inat baba inat. Çok görmüyorum 😎😄