Seliin Bende 2 hafta önce girdim çok şükür herşey yolunda tok gitmiştim hatta bilerek çikolata falanda yedim gittim hareket etsin diye ☺️ 550 tl di benimki
Fatmanurozgr Misskokulumm Ben Cerrahpaşa tıp fakültesinde yaptrdm 150 gbi Bi ücretti devletlerde cok önceden sıra alman lazm ücretsiz dgr yerlerde genlde 350den baslyp yükselyo normlde özele gidyrm ama testleri daha uygun yerlerde yaptrdm 2li taramyla detaylıyı
sahanem bende 2 hafta once girdim girmeden çikolata yedim cok hereketliydi annesinin pasasi ulturasyonda gordugumde herseyi unutuyorum doktora sorucaklarim oluyor aklimdan gidiyor benim gibi olan var mi
Fatmanurozgr sahanem ben 🤦♀️ agrılarım oluyo doktora giderken sorcm dyrm ultrasondan sonra hatrlamyorm eve gelince aklıma gelyo 💁♀️😁
Seliin sahanem banada başta pahalı geldi ama çevremdeki en iyisi oydu kendi doktorum dışında bi profesördü çok ilgilendi 40 dakika kadar inceledi sonrasında raporlarımı kendi doktoruma getirdim zaten bebeğin sağlıklı olduğunu duyunca gözün parayı görmüyor canım
DeryaKuzusu Biz de 2 hafta önce girdik. Aç tok fark etmez dedi doktor. Profesördü. Baya 40 dk ya yakın inceledi. Renkli olarak damarlara falan baktı. 500 TL ödedik. Çok güzel Bi cd hazırladı bize. Bebeğimizin hareketli videoları ve görüntülerinden oluşan. 🤗
Busraa32 Bende bugün girdim kızlar moralim çok bozuk plasenta anterior dediler yarın kendi doktoruma gidip sonucu öğrenicem 🥺
LeylaCan Misskokulumm evet ve bence gereksiz ama tabi ilgilendi perinatoloji ve cok tatlı bi kadın.:) ilk gittiğimde minnoşum kasıklarımdaydı doktor baya ugrastı kafasına bakamadık ve foto cekilemedik bişeyler ye gel dedi yedim geldim yine aynı alttan muayene edebilir miyim dedi rahim boyunu ölçmek için korktuk çünkü. bi sıkıntı yoktu sonra yarın tekrar gel fotografını cekelim dedi ve tekrar 1 saate yakım kontrol etti bu sefer yukarı cıktı şükür birsürüde cd fotograf verdi 😅 yani pahalı ama guzel ilgileniyorlar ve herseyi tek tek detaylı anlatıyorlar
Busraa32 Sagliklagel plasenta karnımın ön kısmına yapışmış canım yani bebeği zor görüyorlar ve hareketlerini 22+5 olmama rağmen daha hissedemiyorum riskleri varmış sanırım öyle okudum birçok yerden 🙄
Jupi Ben de yaklaşık 3 hafta önce girdim, tok karna gitmeyi ve ultrasondan önce tatlı yemeyi önermişti doktorum. Ücreti 500 tl civarıydı.
yigitmom_ Ozge3747 hangi doktora yaptiracaksiniz bende diyarbakirdayim haftaya genesiste deniz balsaga gidiyorum kendi yapacak
Misskokulumm LeylaCan için rahatliyor tabi o yönden evet gerçekten çok güzel ben onem veririm öyle şeylere fotoğraf vermeleri falan da iyi oluyo ama biraz ucuzlatilmasi lazım
Ozge3747 yigitmom_ Ben normalde Memorial’de Uğur hocaya gidiyorum canım,Uğur Değer’e ama beni detaylı için Prof. Ahmet Yalınkaya’ya gönderdi, bugün ikide randevum var.