Bnm de oğlum kolikti çok upraştım şimdi çok şükür 2 buçuk yaşında artık kurtulduk 😩 bnde avent kullandım oğlumda emziremediğim için mama kullanıyoduk biz ama biberonun öyle aman aman bi etkisi yok tamamen kesmez gazını masaj yapmaya devam edicen mecbur şimdiki oğluma dr browns aldım o da en iyilerinden ikisinden birini alabilirsin 😊