seher_unl Caglaucrr bebekten bebeğe de değişiyor denemek lazım kızım awenti almadı dr brown kullandım memnun kaldım gaz problemi hiç yaşamadık
Caglaucrr Nursemomm gazı kesin onluyomu gaz sorunumuz çok meme reddimiz de var mecbur biberonla sagip veriyorum
AzraCaglar Caglaucrr https://www.hepsiburada.com/philips-avent-natural-pp-yenidogan-hediye-seti-pm-aileavnt9430260 Canım özellikle böyle bi set almanı tavsiye ederim. Çünkü tek tek biberon alınca 40-50 tl para veriyoruz zaten. Bu setin içerisinde 4 tane biberon, yenidoğan emziği ve biberon fırçası da var. Yani sen bilirsin ama ben olsam böyle alırdım
Alarasel Caglaucrr kullanmadm daha inşAllah kullanıcz ama kullananlar çok memnun ve gazı önlüyormş. Ama hiçbir biberon kesin diyemeyz değişebilir bebekten bebeğe bnce bu kdr abartmaya gerek yok ya avent ya browns alın
Nursemomm Caglaucrr yani en azından minimuma indiriyor bide ben hem mama hem emziriyorum meme reddide yaşamadım
seher_unl Caglaucrr awent ten bahsediyorsanız anne göğsüne en yakın olan bi uç vardı ondan almıştım ama bu 6 yıl önceydi 🙈 şimdi farklı uçlarda olabilir
Alarasel Caglaucrr kullan bak aventi memnun kullanan yazmış bi anne burayada denemeden bilemzsn zatrn
Lovelies Caglaucrr avent alıcam canım en iyisi o baya araştırdım bende herkes memlun ondan digerleri 5 krş etmez aventin biberon agzı bile hava almalı .
Lovelies Caglaucrr hiç duymadım canım bir bilgimde yok ben sadce diger biberonlarla kıyaslama yaptım fiyatıda baya uygun internte