Hsrt42 kardeşim 7 aylık doğdu. Parmakları kürdan gibiydi. Kafası su bardağının yuvarlağı kadardıı :)) 1700 doğdu.sonra 200 gramda çekildi. Benden 7 yaş küçük. Şuan boyu posu beni geçmiş maşallah 😁 içiniz rahat olsun. bizim ailede nedense çok var 7 aylık çok şükür hiç kayıp yaşanmamış. İçinizi ferah tutun. Dua edin.