deletedmom01 Hsrt42 Allah ömür verdiyse yaşar tabiki 😊 boyle şeyler düşünüp stres yapma bence hersey yolunda gider insallah😊
Kaderrakbas Hsrt42 Allah'ın izniyle yaşıyorlar çoğu ama bı kaç ay kuvezde kalmaları gerekebilir ciğerleri tam gelişmediği için
1234 Hsrt42 abimin eşi 27 haftalık ikizleri saglıklı bir sekılde dogurdu biri 900 gram biri 2 kg iki ay kuvezde durup eve geldiler
SemyeS Hsrt42 benim dayım 6 aylık doğmuş 75 doğumlu ozamanda küvezde pek bilmezler köy olduğu için çay kaşığı ile beslemişler dedem Pamuk hazırlayıp içine koymuşlar böylece işe yaradı yalıyor torunu bile var 🤲🏻🤗🤗
deletedmom11 ALacak nefesi yaşayacak wadesi war ise yaşar biLemezsin Rabbim korkuLarını hayıra çıkarsın inş !!
CemileKayaKktepe Bende 32haftalik doğum yaptım 25gun yoğun bakım kuvezde kaldı şimdi iki yaşında Allah'ın izni ile yaşar merak etme
Burcuk Hsrt42 Ablam kuvez yokken erken Doğmuş derisi sarkıyormuş kilosu bile yokmuş. Doktorlar bu ölür deyip Eve yollamış. Süt bile emememiş.. Şimdi benden uzun ÖSS’de Türkiye derecesi var 🙂 annem dalga geçer en çok emzirdiğimin aklı kıt hiç emmeyenin aklı bol 😬 tabi ben arada kalıyorum orta derece emmişim 🤣🤣🤣
Senayuzuntass Hsrt42 korkma canım simdi 500 gram doğan bebeği bebek bile yaşıyor. Allah ömür versin. Sen stres yapma benim oğlum 37 haftalık doğdu bir arkadaşımın 35 birinin de çok daha erken di haftasını hatırlamıyorum 37 ve üstü kuvez de bile kalmıyor altı da solunum yapamadığı için kalıyor doktor gözetiminde daha iyi oluyor 😊
Caglamehmet Hsrt42 benim kardeşim 26 haftalık 😊 şimdi 16 yaşında ve sağlık boy bizden hep önde maşallah 😊 Rabbim ömür verdi ise 5 aylık bile yaşar . Allah gönlünüze göre versin inşallah ..
Aysenurtsr Allahin izniyle yasar tabi, ne cok ornek var bu hayatta 🤗 Eltimin iki kizida biri 6 aylik biri 7 aylik dogmus, catal bebek demisler hep. Simdilerde 7,8 yasindalar masallahlari var 🙂
EdaMinaKele Hsrt42 allahın takdiri benim kız kardeşim 5 aylık dunyaya gelmişti 1.250 gr olarak doktorlar yaşamaz demişti ama annem hic umudını kesmedi smdi 22 yasında 🙏🏻
YcelMlayimYldrm Hsrt42 canm ben 7 aylık doğmuşum 1kilo 800 Gr fln. bundan 27 yıl önce o zamanın imkanlarını düşün artık 1 gün kuvozde kalmsm 🙂 canm rabbim ne derse o olur bnm de plesanta aşağıda ve erken doğum riskim var üstelik dha 25 haftaligim. Allah hakkımızda hayırlısını nasip eylesin içini ferah tut
Alprenela Hsrt42 arkadaşımın kızı 6 aylik doğdu 600 gr mi ne demişti kilosu na kız şimdi çok zeki okul birincisi kuvezde jalmis baya allah ömür verince illaki yaşar cnm üzülme kuvezde kalır bi süre ama yaşar inşallah
ebrushaban arkadaslar bende suanda hastanedeyim erken doğurma riskim var rahim ağizi yetmezlikten serklaj uygulamasi dikish falan yapildi 24 haftadayim insalah bebeyim sağ salim kucama alirim