Mimozam06 Zuhresule güle güle kullan canım 🥰 çok güzel bir marka ve rahat işte her güzelin ufak da olsa kusurları oluyor ne yapalım🙈
Kubra09 Pregnantmom memnunmusunuz kalitesinden rahatlığından peki bende onu düşünüyorum ama rengine bile karar vermedim daha 😂 hepsini görmek istiyorum ama nerede? Siz nereden aldınız?
Kubra09 Pregnantmom 3 tane e bebek mağazası gezdim ama hiç birinde görmedim. Siz hangi ildesiniz birde ne kadar oldu alalı
Pregnantmom Kubra09 magaza cesit olmayabiliyor internet sitesinden bakın biz internet sitesinden aldık
Kubra09 Pregnantmom aynen internette çok var ama bir kere sürüp denemek istiyorum inşallah denk gelir sonrasında istediğim rengi netten alırım
Pnrarvn Kubra09 gereksiz pahalı casual quatro aldım ben aynı stokke gibi görünüşüde güzel ve konforlu
Selinselinselin Kubra09 ben bugaboo bee5 aldım. Etrafımda kullanan herkes memnun stokke alıp da sonra buna geçenler oldu.