Kubra09 ben besafe izigo pusetle kullanıyorum evet cok şık ki bence görünüş olarak en güzeli, bebek için en konforlulardan biri ama pek memnun değilim araba bagajına zor sığıyor metro dışında toplu taşımada kullanmak imkansız şasesi zor katlanıyor ve en önemlisi de haricen haznesi yok