masalsii Dileks1201 5+6 olduk bugün keseyi gördük hatta iki kere büyümüşte henüz bebegi göremedik normal usg ile baktırdım
Dileks1201 masalsii ben de Pazartesi gittim tam 5 ti o zaman ben de keseyi gördüm haftaya gitcem bi daha inşallah
masalsii Rosemoon886 mesela kanamam durumca ilacı bıraksam olur mu gerçi 1 kutu verdi haftaya kontrole gidene kadar biter ama bebegi zararı dokunmaz heralde bu hapş cevremdekiler içme falan diyip duruyorlar
Rosemoon886 masalsii canım benim kanama.gecti ama doktorum paketi bitirmemi söyledi. O yüzden devam ediyorum merak etme bir sorun olmaz bebise zaten o amaçla yapılmış bir ilaç.. için rahat olsun
GuelGltkn Dileks1201 bende kullaniyorum ilk basta agiz yolluyla sarhos gibiydim basim dönüyodu bayilmaya kadar gitti doktora söyledim fitil olarak kullan dedi simdi yan etki kalmadi