Aylininzz
aynı durumdayız aynı haftadayız bizde 36+3 olduk ve ben bu ay evi taşıdım eşim mahf oldu ben bu durumdayım diye herşeye kendisi koşmak zorunda kaldı garibim 😞 ama insanın vicdanı el vermiyor işte bi ucundan tutayım diye diye şimdi dün gece mobilyaları sildim ağırlaştım diye ne iş yapsam ara ara yapıp oturuyorum kendini fazla yorma derim canım benimde Kaynanam geliyor hemde bu Cuma umurumda bile değil elimden geleni yaparım zaten o gelsede gelmese de ev temizliği yapılıyor 😃