Zarina87 Dil,işkembe,ayak paça sakatat sayılıyorsa ben yiyiorum.Annemler bana kendileri temizliyor,yapıyor ve yediriyorlar🥰 Geçen gün füme somon da yedim.Bence her şeyin fazlası zarar,dozunda yersen bir sıkıntı olmuyor.
Semiha57 Zarina87 doktoruma sorduğumda sakakatı önermediğini söyledi salam sucuk vs çok fazla ısıl işlem gördüğü için zararlı olabiliyor bence doktoruna bir danış ama yine de sen bilirsin
espalp Zarina87 temizliğine ve iyi piştiğine güvendiğin sürece sorun yok sakatatta dedi bana doktorum. Ben de yiyorum dediğin gibi canım 🙏🏻 Hatta ben arada sucuk da yiyorum güzelce pişirip, iyi bi markanın olduğu sürece🙏🏻
Semiha57 GuelGltkn civa bakımdan fazla olan her balık Bebeğin beyin gelişimine zarar veriyor ayrıca konserve ürünlerin tüketilmemesi gerekiyor çok yararlı bir post olmuş 🙏🏻
GuelGltkn Semiha57 evet civa baya zararli ben ara sira sadece vi sardalya yiyorum balikla pek aram yok onun icin omega vitamini kullaniyorum ayriyetten
GuelGltkn espalp bene arada sucuk yiyorum illa ki canimiz cekiyo kokusu bile güzel 😊 iyice pismis olmasina ve kaliteli olmadina dikkat ediyorum sorun olmuyo
GuelGltkn Rrraaaiiinnn o hanim 50 tane nasil yemis bende anlamadim 😄 iste yemis sonra post acmis bi zarari olur mu diye 🙈 evet artik internete herseyi bulabiliyoruz doktor söylemese bile internete hersey yaziyo en iyisi kendimisi bilgilendirmek her zaman doktora da güven olmaz
GuelGltkn espalp afiyet olsun canim ozaman 😊 ben sakatat yiyemiyorum bitek kaynanamin yaptigi iskembe corbasi ama onuda hamile kalinca konusunu migdem kaldirmadi tiksindim yiyemedim önceden de severek yerdim
GuelGltkn espalp 😂😂 bana göre degil cok sükür esimde yemiyo yoksa nasil pisirirdem o tür seyleri bilemem
Lovelies @adm bey bunu başlıga tutursanız ? Sıkıldım artık hep aynı postları görmekten önemli postlar aşagıda kalırken bunların yukarıda kalması sinirimi bozuyor soru soracam soramıyorum artık
BirVeraAnnesi35 DeryaKuzusu ben de kaynatıyordum ama doktorum yasakladı canm pastorize almam gerekiyormuş
DeryaKuzusu BirVeraAnnesi35 ayy bn de bu gidişimde sorup sölim bari şimdiye kadar içtim Bi zararı olmuş mudur diye 😳😢
BirVeraAnnesi35 DeryaKuzusu kendin iyi kaynatmışsın canm birşey olmaz inş ama hazır al artık tabi önce doktoruna danış tabi ama ne kadar kendinde kaynatsan insan bir virüs mikrop kalmışmıdır diye tereddüt ediyor😊
Cburc GuelGltkn doktorum yiyebilirsin dedi yedim midye bişeycik olmadı Allaha sükür 😍 civa denizin en dibinde yetişen midyelerde yüksek oranda oluyor denizin üst bölgelerinde yetişenlerde bişeycik olmuyor 😍
Minnosizmmm Tazeanne0134 ufff deme ya kendimi zor tutuyorum bugün özal da yürüyüş yapım dedim her yere sirdanci acilmis 😂