Kivilipastaa canım merhaba aynı durumdayız bende bunun bi kaç gün önce bu konu için post açmıştım ..bende atlatamıyorum bir türlü normalde hiç olmazdı gebelikle birlikte enfeksiyon çıkmaya başladı bende kanama da yapıyor canım sildikçe arada peçeteue geliyor doktorum enfeksiyondan dedi alttan muayene etti açıklık felan yok dedi ikinci kez tekrarladı bende bi kere daha olmuştu antibiyotik aldım 1 ay kadar fayda etti sonrasında yine tekrarladı o kadarda titiz davranmama rağmen .Şimdi yine suda eriyen bir toz ve antibiyotik hap verdi onları kullanıp cumartesi yine gidicem tahlil yada kültür yapacak bol bol su içelim iç çamaşırımızı ütüleyelim birde gelen akıntıyı iç çamaşırını ıslatmadan günlük ped veya havlu peçete ile sıksık değiştir geçmiş olsun bir an önce atlatmamız dileğiyle 🙏🌸