Bende 19 haftadayım hiç kilo almadım hamur işi ve tatlı asla tüketmiyorum zaten oldum olası tatlı sevmem.Hamur işinide sırf nefsim körelsin diye belki haftada bir kez yiyiyorum.Abur cubur hiç tüketmiyorum.Sabahları mutlaka bir muz iki ceviz bir bardak süt ve bir parca peynirle kahvalti ediyorum.Öğün aralarında meyve,sebze yada yoğurt tüketiyorum ve gece yemiyorum.tabiki boll bol su da çok önemli hanımlar.Bebişlerinize yarayacak besinler tüketin 💓