masalsii Canim kendine sakin sikinti yapma.Bende suanda 7+3 hamileyim bebegimi daha dun gorduk.Kalp atisinida duyduk.Doktor 5.haftada banada demisti bos gebelik olabilir diye ama cok sukur ki iyiyiz gelisimide normalmis.Kendine sikinti yapma bebegin etkilenir bundan.İcini ferah tut ve dua et.Lekelenmem benimde oldu hemde gebeligimi ogrendigim gun halada devam ediyo ilac kullaniyorum ve dinlenme.İnsallah hepimiz saglikla kucagimiza aliriz yavrularimizi♥️