masalsii canım bende bu sebepten dolayı gtmistim doktora 4 haftalıkken çok az bı miktar gördüm iç camasirimda doktor progestan verdi sabah akşam kullandım şimdi bitmek üzere progestan acile gtmistim Dr banada 1 hafta sonra gel yine bakalım dedi bnde de keseyi gorduk ilk sonra 1 hafta sonra tekrar gittim 5+3 de gittim yine keseyi gördü Dr bebeği göremedik alttan bakalım mi dedi ben istemedim tamam o zaman 15 gün sonra gel yine bakalım dedi çok endiseliyim 3 gün sonra gidecem inşallah görürüm bebegimi kalp atışlarını da duyarım inşallah sende görürsün duyarsin sende hamilelik belirtileri varmı şuan bnde hiçbir belirti yok açıkçası biraz endiseliyim başlarda bazi belirtiler vardı ama şuan 7+1 deyim ama hiçbir belirtim yok