CanNurdan Kayrabsra ben kızıma yağmur ismini koyacağım anlamı yok ama çok seviyorum arkadaşımın adı dürin di inci tanesi demekmiş Berfin de kar tanesi bi ablamızın kızının adı da Asil çok da hoşuma gitmişti Ben boluluyum ama Şırnak’ta öğretmenim orda duyduğum en güzel isim Evin Aşk demek
YagmurDaskn CanNurdan Anlamı yok mu ? Yağmur adının mı anlamı yok ? Bilmiyorsanız söyleyeyim gökten düşen su taneleri.
CanNurdan YagmurDaskn Türkçe bi isim hanfendi o yüzden söyledim yağmur berekettir bana huzur verir özellikle ıslanırım yağmur yağdığında mutlu olurum o yüzden yağmur koymak istiyorum kızımın adını
YagmurDaskn CanNurdan Türkçe olabilir ama anlamı yok demeniz beni rahatsız etti. Çünkü benim de adım yağmur. Adıyla büyüsün inşallah kızınız
BaharSefvan Kayrabsra Zeynep Meva koycaz biz canım🤗 hifa duru da güzel isim bence🤗Sare, Masal,Yaren,Zümra,Mina da çok güzel isimler💕
Rabia4242 Bizde bi türlü karar veremiyoruz ama su ara buglem mina aklımda olan tek isim insallah karar veririz artık 😊
bebegimyolda_ Bizde çok düşündük Belinay ile Elizan arasında çok gittik geldik kızımızın ismini Elizan koyacağız inşallah. Düşünürseniz anlamı uzaktan duyulan ezan sesi demek. Arapça kökenli bir isim
Marinnn Sabis hz.Ademin ilk kizinin adi diye biliyorum yakin arkadasimin kizinin adi soylerken kulaga hos geliyor