33 haftalık olduk hala isim yok önceden kızım olursa şu isim güzel bu isim güzel diye beğenirdm şimdi kızım olacak hiç bir isimi beğenemiyorum 😭 fikir 💭 verirmsnz neler koyuyorsnz sizlr.. Anlamı güzel isimler istiyorum aklımda olanlar zeynep, hüma, duru, Mina , asel gibi