Ozgull zzeynneepp bizede 11 de kıza benziyor dedi şimdi 16'nin içindeyiz göstermedi kendini bugün haftaya bir daha bakıcaz göstermezse alttan bakarız dedi
denden zzeynneepp ben dün öğrendim 16+1 kız ❤️❤️ zaten hep biliyodum en başından beri kızım olcak diyodum kimse inanmıyodu. artık kesin 🙊
Beyzanurlina zzeynneepp 15 haftalıgız ögrenemedik 14. Haftada bı erkek bı kız dediler 17. Haftamda gidicem bakalm renkli ultrasyonla bakıyolar 🧚🏻♀️
Cigdem07 zzeynneepp Teşekkür ederim canım benim sende inşallah kız erkek fark etmez sağlıklı doğsunlarda ❤️💐
Mislimelek zzeynneepp benim ikizlerim olacak inşallah 14+1 de öğrendik ikiside kız dedi dr hiç benziyor falan demedi emin demek ki. Umarım değişmez arkadaşlar cinsiyet partisi bile yaptılar bana herkes kız diye biliyor 😳
GamzeTopcu Ben 12. Haftada 2li test için gittiğimde cinsiyet tahmini yapmıştı doktor, sonra 15. Haftada tekrar gittim söylediği netleşti 😊 kızım olucak inşallah 🤲🎀😍
1elif 10,11,12. Haftalarda erkek dedi 14. Haftada kıza benziyo dedi 16. Haftamızdayız tekrardan prensesiniz olcak dedi doktorumuz🥰
Karakuzuu 15+2 de gittim göstermedi kız diyebilirim ama net değil dedi 18. Haftada tekrar çağırdı. 10 gün sonra tekrar gidicem
zzeynneepp Maşallah çoğunuzun erken göstermiş bizde bişe belli değil :) 19. Haftada kontrolümüz elbet gösterir 💗
Skn23 zzeynneepp 12 de erkek dediler 13 de kız😂 15+3 de hastane kontrolüm var bakalım ne dicek Pazartesi 😂