espalp Ebru24 ilk dozu 21+1’de vuruldum ben yakında seslenirler canım. Ama seslenmezlerse sen sağlık ocağına haırlat 🙏🏻
Deletedmom3342 NEbru ben 5 doz vuruldum. Ömür boyu koruyor. :) ikisi hamileykendi, diger üçü dogumdan sonra. Şimdi İkinciye hamileyim ve hiç vurulmayacağım.
Mutire Hzlhakko yok canımın içi vururken hiç bişey yok ama iki gün kolunu kaldırırken ağrı sızı olur dedi hemşire dediği gibi de oluyor 😊
Misskokulumm Hzlhakko hiç korkma canım iğne vururken kasmasan hissetmiyosun bile ilk 2-3 gün kolunu yukarı kaldırınca sızlıyor sadece ondan sonra geçiyor hemencecik bende yaptirmadan önce çok korkuyodum ama beklediğim gibi olmadı 🌸
Mutire Hzlhakko yaptır canım içi aynen zarar etmez 😊 ay kuzum sorma can tatlılığı bendede coooooktu fakat bir kere ameliyat geçirdikten sonra yendim bu can tatliligin şükür 😂💪
Hzlhakko Mutire ya bende ameliyat oldum deli cesareti geldi demek ki o zamanlar bana 😄😄 artık bir tane doğurunca uzmanlaşırız
Hzlhakko Mutire benim sağlık ocağı çağırmadı ben mi gitsem acep seni 20 haftalıkken mi çağırdılar canım
Burcu77 bende ilk dozu bugun yaptirdim 17 haftaligiz ebe cagirdi gittim oldum 1 ay sonra bidaha vurucaz dedi
Kubos58 NEbru 2 . Dozu bende pazartesi oldum sağlık ocağındaki hemşire mutlaka vurul aşını cahil insanları dinleyip vurulmamazlık yapma dedi ablamda vuruldu bi sıkıntı yok yani
Mutire Hzlhakko yok kuzum nerdeee ben 20. Haftam dolmak üzere aklıma geldi gittim gebeligim 21. Haftaya gelmiş seni gebelik takibine alalım diyor ebe geçmiş olaa
Hzlhakko Mutire ebede mi vardı bizimkinde yok sanırım İstanbul’a ne dayanır ki 😄 bende 20 hafta dolmadan gideyim barim kaç tane vurulacaksın
Portakalzlm NEbru ben yaptırmadım canım 2.dozu çünkü ilkinde kolum çok ağrıdı doktorda sıkıntı olmayacağını söylemişti
Mutire Hzlhakko 3 canım içi bu arada teyzesi bugün biz detaylı ultrasona girdik şükürler olsun herseyimiz güzel sağlıklı.. Allah'ım sana ve tüm yavrulara sağlık huzur nasip etsin çok sevinçliyim 🙊
Hzlhakko Mutire amin kuzum sağol eee peki kime benziyor anlayabildin mi ☺️☺️ Bizde bugün mezuniyet törenine gittik sürekli döndü durdu sürekli hareketliydi korktu mu ne oldu anlamadım ☹️