NEbru Mrb yaklaşık 1 ay önce tetenoz aşısı oldum yarın 2. dozum var doktorum daha önce 1 dozun yeterli olacagını söyledi daha önce hic olmayanlar için gerekli görüyormuş ama herkes 2 doz falan oluyor hemşirelerde öyle önerdi kararsz kaldım sizce?
gulssen NEbru ben iki doz oldum hatta beşe tamamlamak lazımmış. Doğumdan sonra 3 doz olacağım uzun bir süre olmama gerek kalmayacak.
Alarasel NEbru nasıl dr o ya?? İlk doz karma dediğimz ikinci doz için teml oluştran aşıfır asıl koruma özelliği ikinci doz sağlamaktadr
Fidansvnccm NEbru gecen bende gittim 2.dozu olmak icin kendi hemsiremiz yoktu baska biri bakti eger simdi yaparsam bebeginin dusuk riski olur istersen yaparim ama sen bilirsin dogumdan sonra yaptir dedi korkudan geri geldim 😞😞
Mutire Bende bugün ikinci dozu oldum canım. Ben 2014 yılında ilk doz olmuştum iş yeri şart koştu diye bu da ikinci oldu işte 3.de ister ikinci hamilelikte istersen 6 ay sonra yaparız dediler
ipeksi NEbru benim 2. Gebeliğim ve 5. Doz ile tamamladım, aile hekimim ve ebemiz duyarlılığından dolayı teşekkür ederiz dediler. Ben tedbirimi aldım takdir Allah’ın en azından vicdanen rahatım anne olarak üzerime düşeni yaptım.
AmatorAnne NEbru bildiğim kadarıyla son 5 yılda olanların 3 doza gerek yok. Ama koruması olmayanlara 3 doz yapıyorlar.
Mlssa NEbru Bana hemşire 3 doz demişti ama doktorum 2 doz istedi gerisini vurma dedi 🤷🏻♀️ Bence doktorunzun tavsiyesine uyun
espalp NEbru ben de 2.dozu bu hafta olucam. Zararı olacak bir aşı değil zaten 🤷♀️ Doğumdan sonra 5’e tamamlamayı düşünüyorum
ae1606ae NEbru canimmbende geçen hafta 2.dozumu aldım .Doğumdan4 ay sonra 3.dozu vueulaxagiz doktorum.onemli o bir tedbirdir dedi .hamilelik sürecinde 2 dozumuzu yaptıralım.dedi.