kubrakaganc ben sezeryan düşünüyorum 26. Haftadayım, sebebim ise riskleri göze alamıyorum. Genelde okuyorum yada duyuyorum, postlarda da çıkıyor normal Doğum isteyip o kadar sancı çekip kendinden geçip yorulup tükenip acı çekip Sonra zorunlu sezeryan olan. Sırf bundan korkuma sezeryan istiyorum Haa belki bi avazda normal doğurabilecek bir yapıya sahibimdir ama garantisi yok. O kadar yorgunluktan Sonra sezeryan olup birde bebeğimle zor ilgilenirim ki hastaneye de eşimle birlikte gidecez kimsemiz Yok. Sezeryan Doğum şekli değil diyenler elbette olacaktır ama, hastanede bana bakacak Yok ki bebeğime bakacak biri olsun. En azından konforlu bir Doğum yapar bebeğimle kendim ilgilenirim. Acı eşiğim de yüksek daha önce birçok operasyon geçirdim o yüzden biliyorum. İki güne de çok rahat ayağa kalkabilirim. Gerçi daha erken kalkarım diye düşünüyorum. İnsanın naz yapacak biri olmayınca iş başa düşüyor tabi