Son dakikaya kdar normal doğurucam deyip sezaryen olanda var , sezaryen deyip normal doğuranda. Ben normal doğum yaptım ikinci bebeğime hamileyim . Ha normal doğum çok sağlıklı vücudun yenileniyo falan diyolar ya ona inandığım için belkide normal yaptım ama hiç alakası yokmuş. Doğumdan sonrki gün rahatça oturup kalkmaya başladım . İç dikişlerim 1 haftayı bulmadı iyileşmesi. Dış dikişlerim 60 gün sürdü . Bartholin apsesi vardı dikiş ona denk gelmiş o yüzden. Şu an kesinlikle normal doğururum diyemiyorum bi de sezaryen mi denesem diye düşünüyorum. Kızım 19 aylık olcak kardeşi doğduğunda onu kucaklayabilmem için sanırım normal doğum yapmam gerekiyo. Yani kafam çok karışık keşke yardımcı olabilseydim 😂