Ayse-gul Ben doktora sordum boyatabilirsin dedi bu hafta boyiyacam ama ilk üç dört ay ben bilerek boyamadm çünkü normal boyalar benim bile nefesime çöküyor kokusu natural boya aldm ondan boyiyacam
ozgens LoriLori ben ilkinde de çok kez bence 4 kez boyadım . İkinci de de 3. Kez haftaya boyayacağım . Sadece soludugunız hava direk bebeğe geçiyor oyuzden hava alan bi yerde yapın. Ben balkonda yapmıştım