Kfkf valla canim ben normal lohusa geceligi takimi almadim o kadar nene isi yada afedersin tabiri caizse sanki ilk gece kiyafetleri gibiki 🙄 tabiki herkesin kendi dusuncesi saygim var. Ben pentiden yumusacik bir alt ust onden dugmeli pijama aldim lacivert, gecelik elbise olarakta relax mode var burda indirime girmis ordan aslinda lohusa geceligi olmayan ama tam lohusa geceligine uygun bir kimono gorunumlu onden dize kadar dugmeli diz boy kusakli gecelik aldim 90 tlye ve cok sik ayrica sonra evdede rahatlikla giyilebilir ben baya kilolu olmama ragmen suan xl cok rahat oldu. Babynest zaten bence hic alma alanlar hep pisman 1 ay ya kullanmislar ya kullanmamislar herkes vercek yer ariyor cok yer kapliyor diye iyi arastir derim hemen buyuyor bebekler cunku ona vercegin parayi cok daha iyi seylere harcayabilirsin bence🥰