10lu hastane çıkışını arkasında ismi yazıyo nakışlı 120 tlye yaptrdım , instgram - gelinsabahlıgı sayfasından yaptrdım lohusada elbise ve sabhlığıda kargo dahil 100 tlye aldım gayet normal güzel bişydi fiyatına göre , ki sadce 1kere giyiliyor missdunyalissa sayfasından aldım tavsiye ederim