ZCandan Elifertan canim ayaklarim sisti yazinca yazayim dedim benden doktorum tansiyon takibi istedi 2 hafta bu sikayetim ve tahliller sonucunda.. kontrolunu ihmal etme bizde 34+2 olduk tuzlu yeme ve bol su ic ayaklarini yukseltip uzanarak dinlenmeyi ihmal etme
Rabia1995 Merveykaya bende izmirdeyim canım sıcaklar çok rahatsız ediyo kışın da hamilelik mide bulantısıyla geçti allah yavrularımıza sağlık sıhhat versin çatı muaniyesi de 38.haftada falan oluyo galiba canım
Dilekulgtt Rabia1995 yok cnm 37 de erken dogum sayilmiyor. Normal kabul ediliyo aceleci galiba bebek 😊
Dilekulgtt Oyali hazirlikli ol dedi bende bilmiyorum 37 de gelirse bi sorun teskil etmez normal kabul edilir dedi galiba kendimi hazirlamam icin oyle soyledi.
Esrabrhkl Rabia1995 bu anlattığın şeylerin aynısını şuan yaşıyorum ... ay inşallah dönmüştür. Hareketleri hep yanlarda ve yukarlarda .bide göbek deliği hizasında sertleşiyor .
Oyali Dilekulgtt benim üç gündür hafif baş dönmesi ara ara kasık ağrısı ve bulantı var hatta bugün 3 defa çıkardım normalde asla terlemeyen bi insanım sürekli terlemeye başladım sende de varmı bu şikayetler
Rabia1995 Kızlar bide benim aşşa tarafta çok ağrı var ya sizdede öyle mi sağıma soluma dönemiyorum nasıl ağrı bu böyle acaba doğum yaklaştığı için normal mi bu ağrılar